شوق دانایی

یادگیری را رها نکنیم...

شوق دانایی

یادگیری را رها نکنیم...

بدون عنوان...

سلام سلام! ببخشید که فعالیتم کمتر شده؛ آخه این چند وقت همه‌ش درگیر درس‌هام هستم و واسه کارای دیگه زمان آزاد ندارم. البته این وضعیت همچنان هم ادامه داره. فقط خواستم بگم که صبر داشته باشین؛ به زودی اتفاقات خوبی می‌افته و سورپرایزها و مطالب جدیدی دارم که... بی‌خیال! اگه بگم مزه‌ش میره! بعداً خودتون می‌فهمید...

ممکنه تا یه چند وقتی ( به قول معروف "اجالتاً"! ) مطلب و اینا نذارم و درگیر کارهای شخصی باشم. ولی بعدش چیزهایی خواهم گذاشت که کیف کنید! به احتمال زیاد مثل پست‌های قبلی هم نخواهند بود و جذاب‌تر و در کل بهتر هستن. خودتون میدونید، این قبلیا کلاً همه‌شون یه جوری بودن! موقع نوشتن بعضیاشون که سن و سطح دانشم کم بوده و مطالب رو خوب نمی‌گفتم. بعضیاشونم که بزرگتر شدم نوشتم، خوبن‌ها! ولی خب احساس می‌کنم کسل کننده و حوصله سر برن.

اومده بودم یه سلامی بکنم و اینا رو بگم. فعلاً منتظر باشید...

میبینمتون